lördag, oktober 18, 2014

Åter igen

Nu är jag tillbaka hit med lusten att skriva. 
Det går ju i vågor och handlar om både tid och lust.
Jag funderade kring varför jag ska skriva bloggen ingåg att det kanske delvis är för mitt nutida jag men ännu mer för mitt framtida jag. 
Att kunna gå tillbaka och titta och läsa om vad man gjorde och tänkte är roligt och givade tycker jag. 
Så nu blir det förhoppningsvis lite uppsving på den här bloggen och inte en väntetid på flera månader :P 

Kan ju även vara så att julbloggen min har en liten påverkan också då jag brukar börja göra inlägg kring den här tiden. Samma sak gäller ju den bloggen, att det är kul att kunna gå tillbaka och få idéer och minnas tidigare jular. 

Nog om det, mitt framtida jag vill nog läsa lite mer intressanta inlägg än detta. 
Så let´s go!


Inga kommentarer: