tisdag, augusti 13, 2013

Höstens kall





Tror jag de flesta precis som jag hoppas på några fler varma härliga dagar innan hösten gör sitt intågande på riktigt.

Men vare sig det är sommar eller höst eller sensommar så är det dags för nya mål och steg i livet.

I höst aktiverar vi oss :

Jag undervisar vidare på dansstudion och gymnastikklubben, försöker springa minst 2 gånger i veckan, cirkelträning 2 gånger i veckan .

Peter gymmar och springer.

Nova-Li ska börja i en ny gymnastikgrupp men start nästa vecka och så blir de dans. Vi har anmält Nova-Li till suzukimetoden också men dit var det lång kö.

Zelda gympar vidare på familjegympan med mig och så ska hon börja dansa.


Mål

Jag har som mål att orka springa 1 mil och sen pratade jag och Peter om att anmäla oss till något lopp nästa sommar.


Zelda har vi försökt att ha utan blöja under sommaren men fick ta en paus när hon gjorde illa sig sen blev vi lite slöa men nu kör vi igen och det går jättebra. Jobbar vidare på att få henne blöjfri innan overallperioden.









Inga kommentarer: