måndag, januari 06, 2014

Övning ger färdighet

Träningen går ganska bra. Kör på med 7min workout. Hittills har jag kört 2 varv per tillfälle.
5-6 tillfällen i veckan ska jag köra. Det blir ohållbart med varje dag har jag redan insett. Under ledigheten har det varit svårt då barnen varit på bästa jag vill inte sova humör.Läggningen har därför varit krävande och tagit tid och därmed sinat min ork.
Idag blir det gymmet då barnen ska sova hos farmor och det är ta med en vän på Peters gym.

Under hösten har jag endast tränat dans och gymnastik dvs 2ggr/v.
I mitten av augusti tog vi våra mått och vikt för att se förändringar..
5mån senare så har jag minskat 1,5 cm i midjan, 3cm stuss, 3cm kring låren och 2kg i.vikt.

Denna vår ska vi prioritera träning lite högre och jag hoppas nå önskvärda resultat.

Planen är dans 1gång i v. Gymnastik 1gång i.v. 7min workout 5-6 ggr i veckan.

Inga kommentarer: