onsdag, april 24, 2013

Let`s do it!

Ja tänkt att det alltid ska vara så himla svårt att bara göra.

Just de tvätten skulle vikas in, jag gör det imorgon istället.. Ja för då har man mkt mera tid och ork :P
Det skapar bara ångest att skjuta på saker hela tiden.

Där med att det kan vi/jag fixa sen , Ja det där sen kommer ju aldrig.
Men om det är så att sen faktiskt händer så är det ett halvår senare.. Det roliga då är att det man skjutit på bara tar en kort stund att fixa, helt sjukt egentligen!

Jag ha sagt länge att jag vill komma igång med träning igen, för ett år sen tränade jag 4-5 gånger i veckan nu blir det 1 ungefär :P Ok, det var under min mammaledighet och jag hade lite mera tid både på dagen, barnvagspromenader och gym på eftermiddagen.

Några halvdana försök har jag gjort och lyckats göra 2-3 gånger hemma men sen blev jag sjuk och kom aldrig igång igen. Har även haft problem med andningen men har äntligen fixat ny medicin så nu har jag inget att skylla på. Varför ska man skylla på nåt egentligen? 

Jag tror att jag bara måste göra och inte tänka en kvart innan.

Det får bli smygstart till helg och bort med allt skit vi har hemma just nu och planera god och bra mat och bara köpa nåt litet mumsigt till helgen, förbud tror jag inte på.



Inga kommentarer: