torsdag, juli 04, 2013

Bröllopsdag och morgontur

Eftersom bröllopsdagen inföll på en vardag denna gång och Peter inte hade någon möjlighet att vara ledig så blev det lite extra vardagslyx =). Fick både blommor och örhängen av min underbara man sen gav vi oss ut på en galej, hehe ja de blev ett besök på Broken Dreams och så vidare på bio. Man of Steel. Den var bra men väldigt lång så jag blev lite trött mitt i hehe :P

Jag hoppas att vi kommer iväg på en liten trip under semestern bara jag och Peter.

När det gäller semester i övrigt så vet vi fortfarande inte riktigt vad vi ska göra.
Jag kollar runt lite bland resorna varje dag och kollar på blocket efter husbilar som man kan hyra. Tredje alternativet är väl att hyra någon stuga någonstans eller ja ett fjärde att åka på kortare trippar.

Denna dag började jag i alla fall med att släpa mig upp ur sängen och yrvaken ge mig ut på en kortare löprunda på 3 km. Riktigt skönt efteråt när jag kom hem och fick ta en dusch å äta en god frukost.
Barnen de sover än så jag sitter och njuter av lugnet.
Idag blir det en tur till kupolen för fika och småshopping =)


Inga kommentarer: